Jėgos aitvarų klubo 2kite 2011 metų sezono dienoraštis.

2kite.lt

2009 © 2kite.lt | dizainas: TAPE
2011-12-29
2011 11 20-22 Lagoinha
2011 11 20 - keliamės 10:00. Miegame neįprastai ilgai, juk sekmadienis, galim ir patinginiauti. Kaituot išsiruošiame vidurdienį, oras apsiniaukęs +32 C, tad saulutės nereikia bijoti. Atrodo ką tik įlipom į vandenį ir jau reikia išlipti, nes pradeda temti. Iš karto išryškėja vėlai kėlimosi trūkumai. Grįžtame į savo jaukius namus. Sutinkame namo prižiūrėtoją Antaną (Anthonio). Jo užprašome ryt turguje nupirkti šviežiai pagautų karališkų krevečių ir jas paruošti mum vakarienei. Nepaisant, jog Antanas šneka tik portugališkai, mus gelbsti google vertėjas, ir per 10 minučių viskas sutariama. Internetas čia nėra greitas (bepigu kalbėt, kai Lietuvoje turime vieną sparčiausią interneto ryšį pasaulyje), bet pakenčiamas. Jį šiek tiek paklaidžioję, randame centrinėje miestelio Paracuru aikštėje, esančiame komunikacijų salone.  Principas veikimo kaip omni conecto, greitis kaip Lietuvos kaime. Už 150 realų išsinuomojame modemą vienam mėnesiui, vienai dienai kainuotų 10 realų, kadangi čia būsim 20 dienų tai imam visam mėnesiui – pigiau. Traukia beveik visur kur važinėjome. Pirmadienis. Keliamės kaip į darbą - 7 valandą ryto. Nuotaika puiki. Nupėdiname nusipirkti šviežiai kepamo viščiuko, prie centrinės aikštės, kurį rekomendavo Saulius. Kaina 10 realų (14 litų). Skonis – dieviškas. Šiandien sąlygos kaituot labai geros, pučia ~15 m/s vėjukas. Padaroma nemažai gerų foto kadrų. Ačiū Rasai. ~17:00 pakuojamės įrangą, judame namo, skanauti mūsų užsakytų krevečių. Nors ir labai išalkę, džiaugėmės, kad maisto ruošimas tik prasideda – galėsime stebėti procesą. Antonio į pagalbą pasikvietė savo žmoną. Receptas paprastas: krevetės sudedamos į keptuvę, pilama aliejaus, dedama druskos, kepama ~20 min. Tuo pačiu metu verdami ryžiai.  Viską nusinešame į vidinį kiemą, pasipjaustome šviežio laimo vaisiaus. Kvapai priverčia varvinti seilę. Pagaliau ragaujame. Skonis fantastiškas. Sunaudota ~2 kg karališkųjų krevečių, kaina 32 realai (~45 Lt). Vakarienė užskaityta 2011 11 22 9:00 ryto išjudame į 45 km nuo mūsų nutolusį kurortinį miestelį Lagoinha. Prie mūsų taip pat prisijungia moto ekipažas – biržiečiai Saulius su žmona. Miestelis kurortinis, nedidukas, įsikūręs ant kalvos, tad atsiveria įspūdingo grožio vaizdas į vandenyną. Greitai pereiname pagrindine gatve, temperatūra +33, šiek tiek atgaivina brazilietiški ledai. Užtinkame keturačių nuomos punktą, tad ilgai negalvoją išsinuomojam ir iškeliaujame pajūriu. Vietomis tenka pervažiuoti upelius, kai kur tenka pasinaudoti „keltais“. Keliauti pajūriu labai smagu, visiškai nesijaučia, jog taip karšta, viskas matosi kaip per rūką, nes akiniai užnešami druskos sluoksniu. Po 30 min. važiavimo, pamatome ant kranto viešbutį, kuriame šventėme vestuves. Pajūriu atstumai mažesni, tik reikia sekti potvynius atoslūgius, kad transporto priemonė neliktų namuku žuvims. Grįžtame atgal, vanduo sparčiai kyla, šiaip ne taip spėjame. Išalkome, pietaujame ant kopos įsikūrusioje kavinėje, esančioje ~30 metrų nuo vandenyno. Miestelis įsikūręs ant lagūnos kranto, tad vėjo čia mažiau, nutariame šiandien nekaituoti.
2011-12-02
Brazilija- Trairi III
Viešbutyje Rede Beach Resort & spa atliekame formalumus, pasidedame daiktus ir skubame kaituot. Spotas, tikrąja to žodžio prasme, viešbučio vidiniame kieme. Vietos pasikelt nusileist aitvarą daug, kaituotojų mažai,  gražios bangos. Kaituojame kol yra jėgų, saulei leidžiantis išlipame į krantą vėjo bei saulės nugairintais veidais. Viešbučio kambariuose įrengti kondicionieriai, pravėrus kambario duris, pasijuntame lyg žengtume į šaldytuvą. Darome turn off šitam aparatui. Viešbutis įrengtas prabangiai, personalas paslaugus, bet neįkyrus, galima susišnekėti angliškai. Einame vakarieniauti. Užsisakome kalmarų, bei firminių sriubų pateikiamų induose iš bandelių (panašiai kaip pas mus baravykų sriuba Bernelių užeigoje, pateikiama duonos kubiliuke). Maistas labai skanus, vaizdas 100 balų: matai kaip ošia vandenynas, pučia šiltas vėjukas. Sliūkinam miegoti, rytoj laukia didi diena – Tautvydo ir Erikos vestuvės. 2011 11 18 – penktadienis, 8:00 ryto. Pusryčiaujame, švediškas stalas, daug vaisių, 3 rūšių šviežiai spaustų sulčių (apelsinų, marakujų ir kažkokios baisiai neskanios), labai daug rūšių arbatų (matosi kad britiškas viešbutukas), lazanija, sumuštinukai, pyragėliai ... Su sąlyga, jog neturime geriamo vandens, einame į parduotuvę. Šiek tiek apžiūrime šį jaukų, nediduką miestelį – kaimelį. Keletą valandų dar spėjame paplaukioti ir einame ruoštis jungtuvėm. 15:40 jaunikis įžengia į paplūdimį, į specialiai ceremonijai paruoštą vietą. Jį pasitinka kunigas, prieš 20 metų atvykęs iš Ispanijos. Jis jaučiasi Brazilijoje kaip namie ir negaili patarimų Tautvydui, kaip sugyventi ilgai ir laimingai santuokoje. Visas veiksmas vyksta ant vandenyno kranto smėliuko, šalia dūzgia aitvarautojai, saulutė šildo jau nebe taip stipriai – idealios sąlygos. Ir štai 16:10 atlydima saksofono garsų, šiek tiek vėluodama, pasirodo nuotaka Erika. Ceremonija prabėga labai nuoširdžiai. Valandėlę skiriame fotografavimuisi. Pradeda temti (Brazilijoje šiuo metu laiku 18:00 jau tamsu). Šventinė vakarienė, kokteilių skanavimas mėnesienos bei laužo fone, muziką atstoja vandenyno ošimas. Ryte keliamės šiek tiek vėliau nei įprastai. Pusryčiaujame, labai atgaivina šviežių vaisių sultys. Išsiregistruojame iš viešbučio, bei niekur per daug neskubant, grįžtame į Paracuru (~90 km). Šiek tiek atsipučiame po kelionės, nes keliavome per pietus – per patį karštį. Judame spoto link. Dar spėjame porą valandų palakstyti iki kol saulė nusileidžia. Vakare kepamės ant žarijų vištieną, paminime Vytauto gimtadienį. Per šias keletą dienų nuveikta labai daug, visi esame šiek tiek pavargę, bet laimingi. Einame ilsėtis. p.s. Visos 2kite komandos vardu sveikiname jaunavedžius ir linkime ilgų bei prasmingų metų būnant kartu.

2011-11-25
Brazilija-Paracuru II
2011 11 14 – pirmadienis. Keliamės ryte, pusryčiaujame ir judame Paracuru spoto link. Dangus mirga nuo kaitų, nuotaika pakili. Kaip ir pridera šią dieną įdegam nevaikiškai, nepadeda nei +50 kremas nuo saulės. Spotas labai tvarkingas, daug vietos,  su mašina galima privažiuoti iki pat vandenyno, jei mašina 4x4 ar bagis, galima lėkt pajūriu kiek tolėliau ir ten laisvai kaituoti. Spote nemokamas gėlas vanduo, kompresorius,  galima už papildomą mokestį palikti įrangą, įsikūręs bariukas stebina skaniomis Caperinijomis (baltas romas, laimo vaisius, ledukai), šaltu alumi, šviežiai spaustomis vaisių sultimis. Maistas irgi čia skanus, tik kiek brangokas, porcijos didelės, tai verta imti porciją dviem žmonėm. Apie 17:00 val. judame namų link (~3-4 km nuo spoto). Pakeliui užsukame į Supermercado (portugališkai prekybos centras). Maisto kainos čia panašiai kaip pas mus, tik ženkliai pigesni, skanesni vaisiai bei kava. Vakare kepamės vištieną  prie baseino esančiame grill-hous`e. Pirma kaitavimo diena užskaityta.  2011 11 15 - antradienis, diena prabėga taip pat kaip ir pirmadienis, tik vakare mūsų namo prižiūrėtojas Antonio su žmona, mūsų paprašytas, paruošia brazilietišką patiekalą Feijoada (juodosios pupelės, kiaulienos: ausys, kojos, uodega, jautiena, keletas rūšių rūkytos dešros). Vyram skanu, panelėm nepatinka – per riebu. Feijoadad`os lieka ir rytojui.  Trečiadienį ryte nusprendžiame pailsėti, vaikštome po Paracuru miestelį, gražūs vaizdai. Bevaikščiodami  pajūriu užtinkame smėlio kopą, šiek tiek primenančią esančią Lietuvoje-Nidoje, tik čia niekas nedraudžia ja vaikščioti. Grįždami atgal sustojame užkąsti ant vandenyno kranto įsikūrusioje kavinukėje. Vytautas užsisako vietinės sriubos – skonis kaip sutrinti šprotų konservai užpilti vandeniu bei pašildyti. Skonį dar ilgai teko plauti alumi. Žmonės čia niekur neskuba, paslaugūs, šnekame mes lietuviškai jie portugališkai, svarbiausiai – susišnekame. Vakare dar nuvykstame į Paracuru spotą kaituoti, bet vėjas aprimęs, grįžtame namo. Kuriame lauko židinį, kepame vištieną. Prisijungia draugai iš Biržų apsistoję šalia X-pro stovykloje. 2011 11 17 ketvirtadienis. Išvykstame į Trairi miestelį nutolusį nuo Paracuru apie 90 km. normaliu keliu. Šiek tiek bandėme trumpinti kelią ir pasirinkome žvyrkelį, mūsų mašiniukui tai pasirodė vos įveikiama užduotis. Vietomis teko važiuoti gryno smėlio keliuku, matėsi netoliese traktoriukų, tad išlikome ramūs. Šiaip ne taip „praplaukėme“. Priartėjus Trairi miestelį GPS nurodo kitą kelią, paklausome. Įvažiuojame į grynai vietinių kaimelį. Ekskursija po jį ieškant kelio, nejučiomis atsiduriame netoli smėlio kopos, kelias nelabai įveikiamas ir 4x4 mašinai. Apsisukam ir išvažiuojam į pagrindinį kelią. Išjungią GPS ir stebėdami kelio ženklus nesunkiai randame mum reikiamą miestelį. Apsistojame britų įkurtame viešbutyje Rede Beach Resort.

2011-11-17
Brazilija-Paracuru I
2011 11 12 šeštadienis. Lagaminai sukrauti judame Vilniaus oro uosto link. Kelionė prasideda. Vilnius-Frankfurtas-Sao Paulo-Natalis-Fortaleza. Skrydžių trukmė: ore: 19:26, laukimo: 5:40. Taigi po 25 valandų 6 minučių laukiame bagažo Fortalezos oro uoste. Vieno įrangos krepšio taip ir nesulaukiame. Tenka bendrauti su personalu ir aiškintis kas kaip. Žinoma jie kalba tik portugališkai, tai po 20 min. nesusišnekėjimo atsiranda šiek tiek angliškai kalbantis žmogėnas. Siūlo luktelti 1h sekančio lėktuvo atvykstančioiš Sao-Paulo, patikina, tikimybė jog atsiras bagažas 80%. Bagažas atkeliauja. Judame į oro uoste esantį Hertz mašinų nuomos punktą. Mūsų rezervuotos mašinos jie neturi, angliškai beveik nešneka. Pasiūlo mažesnę mašiną už panašią kainą ~2850 realų + 600 realų draudimas – atsisakome. Ieškome mašinos kitose keturiuose nuomos salonuose, nieko tinkamo mum neturi. Kaip paskui paaiškėjo, lapkričio 15 Brazilijoje Respublikos paskelbimo diena, tad daug kas tokiu metu atostogauja. Nusprendžiame keliauti į Paracuru (~100 km nuo Fortalezos) taksi pagalba. Esame penkiese su 3 dideliais (150 cm) įrangos krepšiais, bei penkiais daiktų lagaminais. Bet koks taksi mum netinka - reikia „grande“ taksi. Susirandame Opel Zafira analogą (Chevrolet Zafira). Keliame krepšius antstogo, rišame 4 diržais, atsivežtais iš Lietuvos. Už 200 realų mus pristato įvietą, Paracuru kaimelyje išsinuomotą namą. Taksisto paprašome, jog mum pristatytų mašiną ryt ryte. Suderim nuomos kainą: 18 dienų - 1500 realų, Chevrolet Classic (Opel Astra) sedanas. Įdomu tai, jog derybos vyko dviem kalboms: portugalų bei anglų, bet rezultatas pasiektas. Mus pasitinka namo prižiūrėtojas Antonio. Kalba jis taip pat tik portugalų kalba, bet tai jam netrukdo visko mum aprodyti ir paaiškinti kas kaip. Taip pat mus vaišina sultimis iš ką tik kieme nuskintų kokosų. Labai atgaivina po sunkios kelionės. Įsikuriame jaukiame namuke. Jokių kondicionierių, jokių langų, tik medinės langinės. Keistoka, bet greit įprantame ir įvertiname tokios architektūros privalumus. Oras cirkuliuoja ir visai nesijaučia, jog termometro stulpelis rodo 32 C laipsnius šilumos. Mirkstame baseine, pradeda jaustis, jog jau atostogaujame. 18:00 jau tamsu, einame prie jūros. Susirandame jaukią kavinukę. Užsisakome gaivaus pilsnerio stiliaus vietinio alaus Skol. Alų atneša 0,6 litro buteliuose, kaina 4 realai (parduotuvėje 1 litro kaina 3,50 realų). Renkamės valgį, užsisakome 2 porcijas 2x2 = 4 žmonėm, patiekalo pavadinimas lietuviškai skambėtų „žuvis dviems“ , skanus žuvies troškinys, bei 1 porciją jautienos kepsnio (nelabai vykęs). Porcijos nemažos, tad prisikertam iki soties. Už viską su alum penkiese sumokame ~135 realus. Judame namų link, šiek tiek pavakarojame, bet nuovargis ima viršų ir jau 21:30 vietos laiku einame miegoti.
2011-10-24
Dar vienas smagus kompanijos Ocean Rodeo team raiderio filmukas iš jo kelionių - šį kart Puerto Rico. Smagaus žiūrėjimo. Jeremie takes us on his latest trip to Puerto Rico where the water is almost as warm as the women and the wind blows freely.
2011-09-27
Rudeninis pasiplaukiojimas Svencelėje
Priešpaskutinė rugsėjo savaitė buvo dosni dėl vėjo pamišusiem vėjagalviams. Oras bei vanduo Kuršių mariose  dar pakankamai šiltas, tačiau žmonių jau ženkliai mažiau. Plaukiota nuo trečiadienio iki šeštadienio popietės. Smagiausia diena buvo penktadienis, daug vėjo, mažai žmonių,  gera nuotaika – smagus darbo savaitės užbaigimas. Foto pasakojimas iš šios dienos. Smagaus žiūrėjimo.

2011-09-19
Saulėtas sekmadienis Valkininkuose
Vilnius-Valkininkai-30 minučių kelio. Oras puikus: + 18 C, vėjas  5-8 m/s pietryčių krypties. Trasa sausa, tiesa, vietomis užminuota šviežiu karvių mėšlu. Pučiamės 9 m2 aitvarą. Sutinkame tik vieną aitvarų vadeliotoją su 6 m2 foilu, bagiu ir mountainboardu. Vietos sočiai, galima lėkt kur akys mato. Turbūt geriausia trasa ratukam ant žolės Lietuvoje. Išbandom bagį. Smagus reikalas, reikia naudot šiek tiek mažesnį aitvarą nei su mountainboardu  ir jokiu būdu nenukelt kojų važiuojant, nes tada gali būt reikalų ... Besivažinėjant užtinkam laukinių rūgštynių klodus - prisiskinam, laukia gardi sriuba. Taigi, nupučiam dulkes nuo mountainboardų, bagių. Oram šaltėjant ratukų sezonas įsibėgėja.

2011-08-15
Dreverna 2011 08 09

2011-08-10
Nida
Pirmas rugpjūčio savaitgalis. Nutariame vykti į Nidą. Pajudame iš Vilniaus. Klaipėdoje persėdam į 2kite busą, judame Nidos link. Oras puikus. Šeštadienio rytą nusimato vėjo, tad ilgai nevakaroję einame ilsėtis. Šeštadienis - 8:00 h ryto. Judame marių link. Sutinkame burlentininką iš Vilniaus, kuris mėgaujasi paskutine, vėjuota atostogų diena. Vėjo stiprumas 6-9 m/s, tad keliamės didžiausią su savimi pasiimtą 13 m aitvarą. Galėtų šiek tiek stipriau pūsti, bet smagu, senokai jau buvo plaukiota. Apie 12.00 h rimsta vėjas, tad  pakuojamės ir judame pajūrio link. Vėjo ir čia ne per daugiausia, tad nutariame važiuoti valgyt rūkytos žuvies. Atsiduriame Preiloje. Nusiperkame dvi dideles rūkytas skumbres ir žinoma alaus. Buvo skanu ... Visą savaitę Nidoje vyksta  44-oji Kuršių marių regata. Joje plaukia 2kite komandos narys Aidas su jachta „Jigy Jigy Somi“. Vakare einame pasižiūrėti apdovanojimų, bei pasiklausyti koncerto. Greičiausia jachta paskelbta „Jigy Jigy Somi“, regatos distancijose sugaišo mažiausiai laiko - 30 val. 34 min. 9 s. Sveikiname!  Oras visą dieną buvo permainingas,  į pavakarę lietus nustojo, idealus laikas švęsti. Sutemus išlindo baisingiausias kiekis skraidančių mažų aparatų, kai kurie iš jų ir kandžiojosi. Žmonės kalba, jog atpūtė juos  iš Rusijos pusės. Tačiau tai netrukdė, ant marių kranto, žaisti Rummy. Ryte judame Juodkrantės spoto link. Matosi vandenyje keletas aitvarų. Porą valandų smagiai paplaukiojam. Greitai prabėgo savaitgalis. Džiugu, jog artimiausiomis dienomis, nusimato daug, daug vėjo.

2011-07-21
Liepos 15-16. Svencelė
Penktadienio vakaras. Pasiekiame Dreverną - Svencelę. Apsistojame 2kite buse. Oras puikus. Dangų kartais aptraukia juodų debesų skraiste, tačiau nelyja. Vakarojame laukia, keletas bokalų alaus – visiškas atsipalaidavimas. Šnekamės apie viską tuo pačiu apie nieką. Vėjas po truputuką kyla, darosi šiek tiek vėsu, bet kas mum ... jauniem ...  Tamsos ramybę sudrumsčia buriuotojų lenkų ekipažas, atsivijęs vėją. Smagu, spotas tampa tarptautiniu. Keletas kadrų tamsoje ir keliaujame ilsėtis. Šeštadienio rytas, ne kažin kas su vėju. Prognozės rodo kažką nuo pietų. Su nekantrumu laukiame. Mokintis pirmą kart šią dieną eina  Arnas. Patiko - turėsim dar vieną vėjagalvį ... Po pietų užkilo vėjas. Keletas valandų plaukimo pakrauna sielą. Neapsieita šią dieną ir be traumų. Erika vandenyje, kaitlentės pagalba, išsisuko koją. Kaip paaiškėja pirmadienį, lūžo. Šešios savaitės gipse. Užjaučiam ... Vakarėja, pakuojamės mantą ir judame Palangos link. Atsidžiaugti paskutiniu Mariaus savaitgaliu, kai dar bišky nevedęs. Savaitgalis prabėgo kaip akimirka, buvo visko. Kaip Žakas pasakytų, atsiminimus dedam į super druper skyrių.

2011-07-15
Wakerepublic
Ketvirtadienis 18:00 renkamės prie Salotės ežero išbandyti wakeboardinimo (plaukimo su vandenlente). Trumpas instruktažas - bandome plaukti. Labai smagu, su kiekvienu ratu atsiranda daugiau drąsos. Vandenlentės valdyme šiek tiek panašumų yra su snieglente. Virvę reikia laikyti ištiestomis rankomis, tai pradžioje šiek tiek neįprasta, nes norisi, kaip valdant aitvarą, traukti "barą". Šiek tiek praktikos ir viskas ok. Plaukiojam kiekvienas po 15 min. Pirmam kartui užtenka sočiai. Smagi pramoga-sportas kai nepučia vėjas. Tikrai dar ne kartą wakeboardinsim ir Jum rekomanduojam.
2011-07-13
Naujo Ocean Rodeo kompanijos team raiderio Marc Paradas kitesurfing`o video iš Indonezijos. Norintys išsibandyti OR surf lentas kreipiamės: info@2kite.lt.
2011-07-01
Joninės
Antrus metus iš eilės Jonines sutinkame Drevernoje. Smagi kompanija, geras oras ir žinoma vėjas ...

2011-04-09
2011 vandens sezono atidarymas
2011 vandens sezonas atidarytas Elektrėnuose.  Žinoma jau čia nieko nenustebinsi, jau prieš dvi savaites Klaipėdoje gyvenantys kaitiorai - „ruoniai“ vandens sezoną atidarė Baltijos jūroje. Elektrėnų marias ledas neseniai dar buvo sukaustęs. Šeštadienį  ~ 12 h esame “Pievų”  spote.  Sutinkame tik vieną burlentininką. Vėjo  ~ 12 m/s - gūsiuoja,  kryptis  - šiaurės vakarų. Vandens temperatūra ~6 laipsnius, oro 8.  Po truputuką pradėjo rinktis daugiau vėjagalvių. Vienu metu vandenyje plaukė 6 aitvarų vadeliotojai, bei 4 burlentininkai.  Nėra šalto oro, tiesiog prasta apranga. Šiuo posakiu vadovaujantis, plaukiojimui pasiruošta rimtai: kas naudojo sausus kostiumus, kas pusiau sausus, buvo kas nuo šalčio saugojosi naro apdarais. Naudojami aitvarai: 7m, 9m, 10m, 13m. Taigi visi išsiilgę vandens sezono plaukiojom kol buvo jėgų. Ačiū Karoliui už fotografo darbą , matyt jau tokia dalia, tapti etatiniu 2kite.lt fotokorespondentu. Ryt vėl planuojam treniruotę Elektrėnų mariose – „pievų“ spote. Tai pat reikėtų nepamiršti, jog sekmadienį 2011 metų buriuotojų “Blusų turgus“ (pievų sporte) - bus galima įsigyti dėvėtos įrangos už teisingą kainą. Visiem gerų vėjų 2011 metų sezone! Foto rasite čia.

2011-03-20
Kovo 10 - laukia ilgasis savaitgalis. Vėjo prognozė palanki snowkaitinimui, tačiau aplink Vilnių sniegas dingo. Susiskambinus su Vladu nutarta važiuoti Biržų link. Sniego dar čia likę sočiai. Kovo 11 - Lietuvos nepriklausomybės dieną, vėjo daug, važinėjam Biržų aerodrome kol sutemsta. Šeštadienis vėjo šiek tiek mažiau ~8 m/s, naudojami aitvarai 13 m2 ir 16 m2. Iš šios dienos Vladui pavyko užfiksuoti Tautvydo šuolį. Erika pagaliau jau drąsiai pradėjo snowkaitinti. Vakare degustuojame Biržietišką alų bei atpalaiduojame pavargusius raumenis pirtyje. Sekmadienį riedame Vilniaus link - maloniai pavargę - uždarę snowkaitinimo sezoną.
2011-03-02
Snow Kite Grand Prix 2011 Nida
Savaitgalį praūžė jėgos aitvarų žiemos varžybų II etapas - "Snow Kite Grand Prix 2011 Nida". Gražus bei gerai organizuotas renginys sutraukė nemažai šios sporto šakos aistruolių. Varžybose dalyvavo ir 2kite komandos narys Tautvydas. Nors jam ir nelabai sekėsi, tačiau šypsena bei gera nuotaika lydėjo jį visų varžybų metu. 2kite komandos vardu dėkojam fotografui Karoliui Kaupiniui, draugų tarpe dar žinomu pravarde "Megztukas", už pasiaukojantį darbą Nikonu. Taigi savaitgalis užskaitytas 110 %. Jo akimirkas prisimint galime čia.
2011-02-19
Džiugu pranešti, jog 2kite tapo oficialiu Trampa boards atstovu Lietuvoje. Trampa boards - vienas rimčiausių mountainboardų gamintojų pasaulyje. Ratukų gamyba vyksta Anglijoje, kiekviena Trampa lenta daroma individualiai, atsižvelgiant į raiderio norus. Lentų gaminimas su pristatymu į Lietuvą užtrunka 1-2 savaites. Jei kam kyla abejonių, galima visada nemokamai išbandyti ir tada spręsti. Dėl test draivo kreiptis info@2kite.lt ar skambinant +370 652 69848. Lentas galima užsisakyti, įsigyti: 2kite e shope.
2011-02-01
Snow Kite Grand Prix 2011 Kaunas
Šeštadienio rytas. Už lango šlama medžių šakos – geras ženklas, vėjo šiandien bus. 10:00 pajudame iš Vilniaus, Savanorių Statoil`o, Kauno marių link. Spėjame užsiregistruoti varžybose. Instruktažas, apie ~12:00 pirmasis startas. Šią dieną įvyko kurso (angl. Cource Race) bei maratono (ilgos ištvermės) varžybos. Iš viso šią dieną tarpusavyje rungėsi 33 sportininkai.  Apie 17:30 pakuojamės daiktus, judame Vilniaus link.  Vakare sužinome rezultatus: Tautvydas užima 8 vietą SnowKite Races bei maratono rungtyse,  Aistis atitinkamai užėmė 11 ir 3 vietas. Sekmadienio rytą vėl pajudame Kauno marių link. Šiandien Tautvydas dalyvavo Speed rungtyje, bei užėmė 3-ją vietą. Vėjas šiandien stipresnis nei šeštadienį, tačiau gūsiuotas. Buvo saulėta, pakankamai šilta (-1 –0) diena, tad varžybų susirinko pažiūrėti nemažas skaičius žiūrovų. Dėkui organizatoriams - super viskas pavyko! Lauksim kitų Kite Grand Prix 2011 etapų.
2011-01-20
2011 metų Ocean Rodeo kompanijos visiškai naujo kaito modelio Razor pristatymo video. Naudojama ekipiruotė: hibridinis kaitas Razor ir nauja kite lenta JT pro freestyle. Ankstyvą 2011 pavasarį ir mes turėsime progą su ja lakstyti. Laukiu nesulaukiu ...