Jėgos aitvarų klubo 2kite 2012 metų sezono dienoraštis.

2kite.lt

2009 © 2kite.lt | dizainas: TAPE
2012-12-20
Savaitgalis Valkininkuose
Savaitgalį šėlo vėjas ir pūgos. Vėjo gūsiai siekė iki 20 m/s, temperatūra dieną Vilniaus rajone 10 laipsnių šalčio. Ne pats tinkamiausias oras iškylai į gamtą, bet tik ne jėgos aitvarų entuziastams. Šeštadienio ryte jie pradėjo rinktis Valkininkuose.  Nors sniego ir buvo daug, tačiau stiprus vėjas jį netolygiai paskirstė. Labiausiai tas jautėsi sekmadienį. Žiemos sezonas po truputėlį įsibėgėja, reikia tikėtis jokios lijundros jo nesugadins. Foto pasakojimas iš šio savaitgalio.
2012-11-23
Egiptas - Hurghada
Vandens sezoną uždarius Lietuvoje, nutariame jį šiek tiek pratęsti Egipte. Šį kartą keliaujame iš Varšuvos -kur kas pigiau: 14 dienų kelionė su AI maitinimu 2150 Lt + 50 Lt viza + 110 Lt kelionė pirmyn atgal autobusu iš Vilniaus, + sportinio bagažo skraidinimas ~220,00 Lt. Spalio 25 vidurdienį leidžiamės Hurghados oro uoste. Šiek tiek pavargę: ~8h kelionė autobusu, 3 h skrydžio laukimo, 4,5h skrydžio. Išėjus laukan užlieja šilumos banga +32, atostogos prasideda. Vykstame į Viešbutį „Elysees Hurghada”, apie 15 min. kelio nuo oro uosto. Šiek tiek apie viešbutį. Įsikūręs geroje vietoje, iki paplūdimio ~200 metrų, uždaras, bet įleidžia ir vietinius už 40 Egiptietiškų svarų (~7$), tad rinkdavosi šiek tiek prakutę vietiniai, bet vis tiek nervindavo. Paplūdimys tvarkingas „Dream beach“, du tiltai su gultais, galima nuo ten eiti maudytis ar snorklinti. Šalia įsikūręs viešbutis „Hurghada Marriott Red Sea Beach Resort“ , ten vienas rimčiausių daiverių centrų visoje Hurghadoje. Tad jei kas norės panardyti, patariu keliauti ten. Nardytojas iš Maskvos pasakojo nardęs su rykliais. Elysees viešbutukas nedidelis, tvarkingi kambariai. Maitinimas: maistas skurdokas, tas pats per tą patį, beveik nebuvo vaisių. Nervindavo, jog dažnai paplūdimyje pasibaigdavo alus, vyno mėgėjam tai nekas, jo galima gauti truputuką per pietus ir vakarienę, kai važiuoji su AI maitinimo tipu atrodo keistoka. Personalas 50/50 vieni draugiški, kiti visiškai netinkami darbui su žmonėmis. Viešbučio įvertinimas 10 balų sistemoje ~ 6 balai ir ne 4 žvaigždutės kaip jie teigia, o 3. Visi šitie dalykai nublanktų ar jų net nebūtumėme pastebėję, bet 11 dienų visiškai nepūtė vėjas ... Per tas dienas aplankėme įstabaus grožio Sahle Hasheish miestelį, nutolusį ~17 km nuo mūsų viešbučio – visiems rekomenduojame aplankyti, geriausia vykti per pietus, kad pamatyt kaip miestelis atrodo dieną ir saulei nusileidus. Vaikštant po miestelį, jausmas kaip iš pasakos apie Aladiną. Pačioje Hurghadoje verta aplankyti „Marina“ – tai šauniai sutvarkyta prieplauka su gausybe kavinių bei parduotuvių. Taip pat čia galima nusipirkti, be tarpininkų, keliones jachta: snorklinti, nardyti. Vieną vakarą nuvykstame į miestelį ElGouną – dar vadinamą Egipto Veneciją. Vakarojame Abu –Tig Marina viename restorane ant Raudonosios jūros kranto. Jausmas smagus: ramiai sėdint besišnekučiuojant girdėti, užuosti ir beveik ranka pasiekti Raudonąją jūrą. Kaitavimui viešbučio paplūdimys netinkamas, važiavome žinodami, jog teks važinėti. Taksai čia nebrangūs, bet reikia derėtis: geriausiai sakyti, jog gyventa jau 2 savaitę ir kainas žinot: pvz. kelionė į centrą (Sakkalla ~4km)kainuoja 1$ ar 5 egiptietiškus svarus, kelionė iki ElGounos, atstumas 28 km, (į abi puses) kainuoja 100 egiptietiškų svarų (~17$) vietiniu autobusu 6 egiptietiškus svarus, iki viešbučio “Panorama Bungalow Hurghada” 20 svarų (~4$). 1$=6 egiptietiškiem svaram, bet vietiniai skaito jei atsiskaitai USD 1$=5 svarai, tai geriau „baksus“ keistis banke arba keitimosi automatuose ir atsiskaitinėti visur egiptietiškais svarais. Geriausia duoti be grąžos. Lapkričio 4, pagaliau šiek tiek užpūtė. Apie 11h atvykstame į ElGouną Mangroovy beach, vokiečių spotą Kite Power ElGouna. Kelionė užtrunka ~30 min, vairuotojui pasakius laiką, kada atvažiuoti mūsų pasiimti, skubame pasiplaukioti. Pučia pusėtinai - 6-7 m/s. Kaip žinodamas pasiėmiau 13m2 aitvarą. Aitvarautojų vandenyje knibždėte knibžda, nes per pastarąsias dvi savaites tai pirmas užpūtimas. Plaukiojam iki kol pradeda temti. Kelionė atgal ir ramus poilsis viešbutyje. Labai padėjo webcamas esantis Kitepower spote, ryte prabudus pračekinam ar yra vėjo, jei ne galvojame ką veikti be plaukiojimo. Lapkričio 5, judame šį kartą pirmą kartą išbandyt “Panorama Bungalow Hurghada” spoto. Viešbutis yra įsikūręs tarp ElGounos ir Hurgados vidurio, jei važiuojant dėl kaitavimo ir pučia – vieta ideali. Kitą kart jei judėsim Egipto kryptim tai būtent čia ar arti šios vietos. Atvykus maloniai mus priima viešbutyje ir palydi spoto link. Vėjo mažokai, nutariame palaukti. Vietos plaukioti sočiai, yra „bala“ su lygiu lyg stiklas vandenuku, kur galima atidirbinėt triukus, tiesa reikia sekti potvynius ir atoslūgius, nes labai nusenka. Šiek tiek primena Braziliją - Paracuru „Asilo balą“. Mokytis taip pat ideali vieta, nėra akmenų, koralų (vietomis yra bet apsižiūrėjus problemų neturėtų kilti). Pakankamai nebrangus nuvykimas iš Hurghados. Ir koks didžiausias privalumas - mažai žmonių. Šią dieną plaukiojam gal 10 jėgos aitvarų vadeliotojų. Kaitiorai iš Rusijos, Latvijos, Estijos ir žinoma Lietuvos. Įsipūtė apie 8 m/s ir su 13m aitvaru visai smagiai paplaukiota. Temstant grįžtame į viešbutį. Vakarieniauti vykstame netoli viešbučio (~2km) esantį jūros gėrybių restoraną. Nebuvau didelis šio maisto gerbėjas, bet dabar esu. Žuvienė buvo fantastiška: su krevetėmis ir krabu. Antras patiekalas: tigrinės krevetės ir vietinė žuvis, kurios pavadinimą pamiršau, meistriškai išdarinėjama padavėjo prie pat mūsų akių. Restorano sąskaita mus pavaišina tradiciniu Egiptietišku desertu. Visko buvo tiek daug, kad paprašome kas liko sudėti išsinešimui, viešbučio maistas jau užkniso juodai. Restorane nepardavinėja jokio alkoholio, tad užsukame į netoliese esantį šaunų kabakėlį atsigerti alaus. Dienelė užskaityta 100% - pasportuota, skaniai pavalgyta. Lapkričio 6 be vėjo -ilsimės ir lepinamės pliažu. Lapkričio 7 priešpaskutinė diena, nuo pat ryto esame „Panorama Bungalow Hurghada” spote, pučia kažkur 7 m/s. Dar kartą džiaugėmės spoto privalumais, mažai žmonių, niekas nesimaišo, tik šiek tiek apmaudu, jog ryt jau išvažiuojam. Panašu, jog vėjai po truputį sugrįžta į šiuos kraštus. Grįžtame jau pradėjus temti, reikia pakuotis daiktus. Vakare nuvykstame į prekybos centrą,randasi netoli oro uosto, kažkas panašaus kaip pas mus Akropolis. Nuperkame valgomų lauktuvių. Jei apsigyvenate viešbutyje su nepilnu maitinimu, patariame ten nuvykti ir nusipirkti ko reikia, vaisvandenių, vaisių, sveriami dalykai sveriami ne prie kasos . Lapkričio 8. Hurghados oro uoste laukiame lėktuvo, kuris vėluoja ~2h, dėl to pavėluojame į autobusą Varšuvoje, ir tenka organizuotis kelionę grįžimui į Vilnių iš naujo. 23:00 oro uoste dėliojamės kaip grįžti. Miegas ima nerealiai. Šiaip ne tai susirandam 03:30 autobusą iki Suvalkų. Tada nusigauname iki Alytaus. Ir iš Alytaus į Vilnių.
2012-08-30
Paskutinis vasaros pirmadienis
Paskutinis vasaros pirmadienis. Rytas - maišosi dangus su žeme. Apie pietus lietus rimsta, judame Svenceles spoto link. Turbūt paskutinis pasiplaukiojimas šią vasarą ...

2012-07-16
Kaitavimas Svencelėje
Penktadienis.  Vėjo prognozės žada sportišką savaitę. Pirmos dienos pusėje pučia pakankamai 11 m aitvarui. Porą savaičių neplaukiota, tad pats tas apšilimui. Į vakarą vėją išjungia, tad belieka ilsėtis ir laukti kitos dienos. Apsistojame prie pat marių „Svencele wild“  spote. Šiltas šeštadienio rytas. Smagu atsidarius 2kite kemperiuko duris išvysti lygias lyg stiklas Kuršių marias. Vėjas pietryčių krypties  ~2 m/s. Važiuojame į sodybą Strykis pusryčiauti. Skani kava iškart prabudina. Tikrinam vėjo prognozę – nieko gero šiandienai, bet kaip visada reikia laukti, a maža ką. Laukimas pasitvirtina ir apie pietus užpučia, plaukiojam su 11-13 m aitvarais. Į vakarą vėjas vėl rimsta, bet vėjo prognozės rodo jog naktį vėjas kils ir sekmadienį sieks 10-12 m/s, tad per daug nenuliūstame. Vakarieniaujame taip pat sodyboje Strykis. Pasistiprinę grįžtame, oras pradeda keistis, panašu, jog lis. Pakuojamės įrangą ir lendame į kemeriuką žaisti „Rumi“. Oras iš vasariško pasikeitė į rudenišką. Lietus, stiprėja vėjas. ~23:00 h einame miegoti. Visą naktį vėjas bei smarkus lietus neleidžia ramiai miegoti. Sekmadienio rytas. Vėjas stiprus - ~12 m/s. Nustojo lyti. Plaukiojame su 8-10 m aitvarais. Įdienojus vėjas šiek tiek aprimsta, tad lipame į vandenį su mokinukais. Savaitgalis užskaitytas aukščiausiu įvertinimu. Džiugu, jog artimiausiomis dienomis, nusimato daug vėjo. Foto pasakojimas iš šio savaitgalio. Smagaus žiūrėjimo.

2012-07-12
Ocean Rodeo kompanijos "team raider`io" Jeremie Tronet kelionės po pasaulį. Šį kartą jis aplanko Graikiją. Smagaus žiūrėjimo. Welcome to Greece!
2012-06-05
Vasaros sutikimas Svencelėje
Penktadienis - užbaigti visi savaitės darbai. Judame Drevernos - „Svencelės wild“ spoto link. ~19:00 parkuojamės pievelėje prie Kuršių marių ir kuriame savaitgalinę 2kite stovyklavietę. Vėjo šiek tiek yra, tad smagiai pasiplaukiojome su 13 m2 aitvaru iki ~23:30. Beveik pilnatis, dangus pakankamai giedras, tad mėnulis tarnauja kaip žibintas. Vasaros pirma diena tik kalendoriuje, oras pavasarinis. Spote liekame nakvoti keturi ekipažai. Oras permainingas, vėjas siūbuoja autobusiuką kaip mama lopšį, kartais nubundame nuo lietaus  sukelto barbenimo: vienu žodžiu – romantika. Rytas pasitinka žvarbiu oru, +10, pastoviai pučia ~10-11 m/s ( gūsiais iki 15 m/s), lynoja. Neatlaiko net mokomojo 1,5 m2 aitvaro lynai – trūksta. Ne pati geriausia diena mokinimuisi. Plaukiojam šią dieną su 8 m2 aitvarais. Antroje dienos pusėje pragiedrėja, plaukioti pasidaro smagiau. Sekmadienis - dienelė nusimato graži. Praslinkę juodį debesys šiek tiek nuima vėjo, galima plaukioti su 10-14 m2 aitvarais. Šiek tiek pritemsta spote, kai pakeliamas 16 m2 Cabrinha -kaito dydis įspūdingas.  Dienelė ideali mokinimuisi. Iki pat vakaro, kol nurimsta vėjas, mirkstam vandenį , bandom su grupele mokinių prisijaukinti aitvarą. Vasara prasideda, norėtųsi, jog būtų šiek tiek šilčiau ir vėjo būtų dažniau... Užfiksuotas akimirkas iš savaitgalio tradiciškai rasite foto pasakojime.

2012-05-16
Elektrėnai - Dreverna
Penktadienio popietė. Skubame Elektrėnų marių link. Degalinių vėliavos plazda – geras ženklas.Tik įsukus į Pievų spotą, pamatome keletą aitvarautojų vandenyje. Dar du, kaip ir mes, ką tik atvažiavę. Aitvarautojam vėjo kryptis palankesnė spoto pradžioje, tad čia ir apsistojame. Oras - pasaka: +28, šiltas vėjas. Iš viso 6 aitvarautojai. Vėjas gūsiuotas, tampo nervus. Mes liekame iki vakaro ir užtaikom gerų momentų paplaukioti. Rytoj laukia smagi prognozė Drevernoje. Kraunamės įrangą ir judame Klaipėdos link, jėgas atgauname pakelės užeigoje „Pas Lado“. Šeštadienio rytas. Judame Drevernos-Svencelės link. Senojo spoto vietoje statybų darbai, tad apsistojame dešinėje pusėje. Smagios naujienos, išardytas senas molas ir išvežtos šiukšlės, aptvarkyta pakrantė. Vėjas pučia rimtai, 12 m/s gūsiais iki 18 m/s. Naudojami aitvarai 6-10 m/s, nors atsirado entuziastas kuris pasikėlė 12 m kaitą. Šiek tiek pabėgiojus po spotą, teko patikrinti kaip veikia „safety relief system”  - veikė be priekaištų. Pasiplaukiojimui diena ne iš lengvųjų. Galima buvo plaukti ir su 2 kvadratų mokomuoju aitvaru, ta puikiai įrodė vienas pilietis. Panašu, jog 2012 metų jėgos aitvarų vandens sezonas įgauna pagreitį. Belieka palinkėti smagių akimirkų ant vandens ir žinoma vėjo, vėjo vėjo!!!
2012-05-10
Egiptas - El Gouna
Spontaniškai nusipirkti bilietai į Egiptą ir jau balandžio 21 vakare leidžiamės Hurgados oro uoste. Oras puikus, pučia šiltas vėjukas. Susėdame į mūsų laukiantį autobusą ir judame El Gounos link. Apsistojame jau mum žinomame viešbutyje „ Panorama Bungalow Resort El Gouna“. Vėjo prognozė žada sportišką savaitę. Su gera nuotaika einame vakarieniauti ir ilsėtis. Sekmadienio rytas. Pusryčiaujame ir judame su įranga į Mangroovy beach – Kitepower El Gouna vokiečių spotą, nutolusį nuo mūsų viešbučio ~4 km. Transporto priemonė tuk-tukas – triratis indiškas mopedas su kūzavu. Smagiausia transporto priemonė šiame miestelyje, žmogui kainuojanti 1 $. Spote atsiduriame vieni iš pirmųjų. Vėjas visą dieną ribinis 12-13 m2 aitvaram, bet plaukti porą valandų pavyksta. Įrangą paliekame spoto saugykloje ir judame tuk-tukais viešbučio link. Kitos dienos kur kas turtingesnės vėju, ryte pučia mažiau tad naudojam 12-13 m aitvarus, vakarop traukiame 8-10 m kaitus. Trečiadienį rimtą programą ant vandens parodo vokietukai.  Visą dieną plaukiojom su 8 -10 m2 aitvarais. Vienas vokietis išsitraukia 16 m2 aitvarą su maža lenta, ir pradeda rodyt  „Old school“  triukus. Abejingų krante neliko – visi su pasimėgavimu stebėjome reginį. Spėjome keletą kadrų ir nupyškinti, rasite foto pasakojime. Vakarieniaujame spote. Ragaujame „sea fodą“ – skanu. Ketvirtadienį pučia rimčiausiai visą dieną pralakstom, vakare grįžtam beveik be jėgų. Penktadienis – paskutinė plaukimo diena, vėjas pučia 12-13 m2 aitvaram. Pusdienį ramiai pasiplaukiojam ir nešame įrangą į plovyklą. Naujiena spote: aitvarų patiem nebereikia plauti, yra už tai atsakingas žmogus. Taip pat naujiena - fotopaslaugos. Plaukiojant galima paprašyt, kad jus fotografuotu, ir paskui atsirinkt patikusias nuotraukas. 15 nuotraukų 30,00 Eur. Kokybiškai ir greitai dirba. Tuk-tukų pagalba burzgiame su įranga viešbučio link. Vakarienė, šiek tiek ilgiau pasisėdime loby bare. Šeštadienį po pietų skrendame namų link. Taip prabėga savaitė, džiugu, jog visas dienas vėjo buvo. 2012 vandens sezonas atidarytas.
2012-04-16
Ratukų sezono atidarymas Valkininkuose
Sekmadienio diena vėjuota bei šilta. Lekiame Valkininkų link - pirmą kartą šiais metais pralėkti su landboardais. Sąlygos idealios: sausa, temperatūra +18, vėjas šiek tiek gūsiuoja, bet jo yra daug. Yra ką veikti su 8 m2 aitvaru. Iš viso susirinko 5 entuziastai. Nors ir negausiame būryje, bet 2012 metų ratukų sezoną atidarėme!
2012-04-03
Ocean Rodeo 2012 metų įrangos promo video. Gražūs vaizdai iš saulėtosios Brazilijos. 2012 OR įrangą galime įsigyti jau ir Lietuvoje.
Jeremie and Linn introduce us to the all new JT Pro Freestyle and Wake boards and the 2012 Cypher, Rise and Razor kites in a video straight from the Brazilian coastline!
2012-02-20
Valkininkai
Vėjuotas sekmadienis džiugino jėgos aitvarų entuziastus. Nemažai jų susirinko į Valkininkų spotą. Čia sąlygos buvo neblogos: daug vėjo, sniego (pūga). Nors šį sekmadienį kiti "varė žiemą iš kiemo", tikėkimės žiemiški orai nesitrauks dar kurį laiką ir leis jėgos aitvarų vadeliotojams tuo džiaugtis.